sonia's auto sales reviews

Sonias Auto sales is the Friendly Spanish Used Car Dealership. Address 1448 Grafton St Worcester MA 01604 USA Phone 508-753-6800 Contact name.


Sonia S Auto Sales Auto Dealership In Worcester

Find Sonias Auto Sales in Worcester MA.

. The entire shopping experience was a breath of fresh air. Sonias Auto Sales was founded in 2006 and is located at 49 Worcster Prvdence Trpk in Sutton. To reach the sales team at Sonias Auto Sales in Worcester MA call 774 241-9422 How many used cars are for sale at Sonias Auto Sales in Worcester MA.

An arrow pointing up and to the right. Reviews andor responses on this website to affirm that the information provided is. Please rate your experience.

Quality Durability Backed by Our 10 Year100000 Mile Limited Powertrain Warranty. 1448 Grafton St Worcester MA 01604. Sonias Auto Sales In category Automotive.

Find great deals at Sonias Auto Sales in Worcester MA. 160 Southbridge St Worcester MA 01606 580 581-2202. Get Sonias Auto Sales reviews ratings business hours phone numbers and directions.

Search New and Used cars at Sonias Auto Sales in Worcester MA. All I can say is thank you Sonias Auto Sales. He walked us through all kinds of types of vehicles in our price range from sedans to SUVs.

We want your vehicle. Get the best value for your trade-in. 19 reviews 508 372-4247.

He was very accommodating and had a lot of knowledge about the vehicles on the lot. I never once felt hassled or pressure to complete the sale and our salesman was very knowledgeable and patient. Sonias Auto Sales Send e-mail.

Visit Sonias Auto Sales. Sonias Auto Sales Write a review. Add photo Sonias Auto Sales.

Search for other Used Car Dealers on The Real Yellow Pages. Ad View The SUVs In The Kia Lineup. Accreditation is not a BBB endorsement or evaluation of the business.

Cars For Sale. Worcester MA 01608 Map directions. How can I contact Sonias Auto Sales in Worcester MA.

A map marker pin. At Sonias Auto Sales youre treated like family. Choose a Highly Rated Salesperson.

Today 900 AM - 700 PM Open now Show business hours. View new used and certified cars and get auto financing from a Worcester car dealer. Sonias Auto Sales.

Get reviews hours directions coupons and more for Sonias Auto Sales Inc. The dedicated team at our family-owned and. Sonias Auto Sales at Autotrader.

See dealer inventory Used 2014 Toyota Camry L 12599 123300 mi. Cars Trucks and SUVs. BBB Rating and Accreditation information may be delayed up to a week.

BBB Accredited businesses follow the BBB Code of Business Practices and pay a fee for accreditation review and monitoring. M900 AM - 700 PM. Sonias Auto Sales is located at 160 Southbridge St Worcester MA 01608.

38 34 reviews map-marker. Posted on October 23 2015. Menu 580 581-2202.

49 Worcester Providence Turnpike 146 Sutton MA 01590. Get reviews hours directions coupons and more for Sonias Auto Sales Inc at 1148 Grafton St Worcester MA 01604. Compare Models Build Your Own Today.

Shop Sonias Auto Sales to find great deals on Cars listings. Sonias Auto Sales Worcester Massachusetts. 1448 Grafton St Worcester MA 01604 36 19 reviews.

Ad Shop the Best Deals Near You. 14 Reviews of Sonias Auto Sales - Used Car Dealer Car Dealer Reviews Helpful Consumer Information about this Used Car Dealer dealership written by real people like you. 25 reviews of Sonias Auto Sales Me and my wife went to Sonias not planning on buying a car but just looking to price some cars out to get an idea whats in our price range and then we met Mike.

332 likes 132 were here. Brought to you by dandb. Sonias Auto Sales Inc.

See reviews hours and car inventory of Sonias Auto Sales in Worcester MA. 5515 likes 13 talking about this 347 were here. Find Cars listings for sale starting at 11998 in Worcester MA.

Your e-mail will not be displayed. I will definitely be back. Sonias Auto Sales can be contacted at 508 753-6800.

Get Phone Numbers Address Reviews Photos Maps for Sonias Auto Sales near me in Worcester MA. Sonias Auto Sales 817 mi from 60606. 160 Southbridge St Worcester MA 01608 Map Directions 508 753-6800.

Verified customers who visit Sonias Auto Sales in Worcester MA rate this business 45 out of 5 stars with 4 reviews.


Cars For Sale At Sonia S Auto Sales In Worcester Ma Auto Com


Sonia S Auto Sales Used Car Dealer Dealership Ratings


Sonia S Auto Sales Cars For Sale Worcester Ma Cargurus


Sonia S Auto Sales Home Facebook


Sonia S Auto Sales Home Facebook


Sonia S Auto Sales Sonia S Auto Sales In Worcester Ma Also Serving Boston Ma And Lawrence Ma Is Proud To Be An Automotive Leader In Our Area 160 Southbridge St Worcester Ma


Sonia S Auto Sales Home Facebook


Sonia S Auto Sales Home Facebook


Vvppkadoyyw6im


Sonia S Auto Sales Cars For Sale Worcester Ma Cargurus


L Dvy7 Bfmoadm


Sonia S Auto Sales Home Facebook


Sonia S Auto Sales Sonia S Auto Sales In Worcester Ma Also Serving Boston Ma And Lawrence Ma Is Proud To Be An Automotive Leader In Our Area 160 Southbridge St Worcester Ma


Sonia S Auto Sales Home Facebook


Soniasautosales Usedcars Worcester Ma Cars For Sale Used Cars Suv


Sonia S Auto Sales In Worcester Massachusetts Ma Sonia S Auto Sales Is A


Sonia S Auto Sales Home Facebook


Sonia S Auto Sales Auto Dealership In Worcester


Sonia S Auto Sales Auto Dealership In Worcester

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel